Tuesday 16 September 2014

Ekslusif hantaran kahwin: hadiah istimewa daripada shaklee set pengantin vita C, Alfafa, Vita E, B Complex, GLA Complex dan ESP





Assalamualaikum, alhamdulillah hari ini berkenan di hati untuk berkongsi dengan semua tentang set vitamin untuk bakal pengantin baru! sudah ada idea ka untuk hantaran dan hiasan yang sewaktu dengannya tu? takpa, jangan risau saya ada idea untuk barangan gubahan hantaran anda. semoga berkenan di hati deh.

kepada bakal-bakal pengantin yang akan melangsungkan pernikahan pada musim cuti sekolah ini, barakallah ya semua! tak lupa juga, buat kawan saya yang juga akan menamatkan zaman bujang, coming soon 14 December ini. berdebar ke? 

saya kongsi idea hantaran kahwin yang memang sangat bermanfaat untuk kesihatan anda khususnya pengantin sebelum dan selepas berkahwin.









nak lagi mantap, boleh gabungkan dengan ESP dan Collagen Powder Shaklee, confirm berseri-seri!
elok beli sekarang collagen, almaklum ada promosi collagen beli 6 dapat 7 bulan September sahaja tau!

boleh gubah hantaran vitamin shaklee hias molek-molek letak dalam bakul ke apa semua. kreativiti masing-masing.


anda berminat?

boleh terus order hanya klik di aplkasi pembelian online atau boleh hubungi saya untuk membuat pertanyaan mengenai produk di atas.

fb: isma amanina
hayya bina muslimat power
013-6423449

pelanggan yang dikasihi,
pelanggan yang membeli produk daripada saya berpeluang konsultasi kesihatan/produk secara khusus

sekian, maassalamah wa ila liqa







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...