Saturday 13 September 2014

Resepi cara bancuhan collagen powder shaklee yang ohsem!

assalamualaikum,
pagi-pagi macam ni jom minum collagen dulu, biar satu hari kulit segar berseri walau terkena cahaya matahari.Insyaallah kulit boleh bertahan dengan kelembapan semulajadi yang ada dalam collagen tu yang sudah diserap oleh kulit kita.

Ramai yang tertanya-tanya dan ingin tahu apa rasa collagen shaklee tu ye?

ok, rasanya seperti biasa tapi ada sedikit hanyir kerana dibuat daripada sumber semulajadi laut seperti kerang-kerangan, akan TETAPI yang ohsem nya ianya boleh dihilangkan hanyir tu tau! jadi jangan takut untuk mencuba kerana hasilnya adalah terbaik!

cara bancuhan boleh dipelbagaikan mengikut kreativiti anda masing-masing ye! sebab anda yang akan merasai kesedapannya nanti, namun saya ada resepi cadangan bagi anda penggemar collagen shaklee. cubalah dulu.




resepi 1: vivix + collagen shaklee = ohsem!



resepi 2: ESP + Collagen shaklee

ada juga yang mix collagen + Performance drink. jadi sesuaikan dengan selera anda ok. Anda nak tahu, collagen powder juga selain untuk diminum ianya boleh juga dibuat masker muka.

bagaimana caranya? 

sedikit serbuk collagen ditambah air/boleh juga dicampurkan dengan nutriwhite soothing radiance. dan hasilnya memang terbaik lah!




ok anda berminat? jom buat stok collagen semperna promosi beli 6 dapat 1 bulan September ini. hanya september sahaja tau! rugi yang lepaskan peluang ni.

bakal pengantin take note ye sebagai persiapan hari bahagia bakal menjelang tak lama lagi tu, guna collagen cantik luar dan dalam! tak payah lagi make up.

hubungi saya untuk dapatkan collagen anda sekarang dengan klik sahaja di pembelian produk secara online atau boleh hubungi saya di talian:
013-6423449
fb: isma amanina
page: nor ismalina vitamin
pengedar sah shaklee pokok sena (kedah) & seluruh Malaysia.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...