Wednesday 17 December 2014

Keistimewaan set berpantang shaklee yang perlu anda tahu; luka episiotomi cepat kering, badan bertenaga, susu meriah dan kulit baby pun cantik

Assalamualikum semua =)


seperti di dalam entri yang sebelumnya Baru melahirkan, Awas risiko jangkitan pada luka selepas bersalin saya ada kongsikan tentang luka kelahiran dan lain-lain. entri pada kali ini adalah kesinambungannya, kongsi bagaimana nak jauhkan risiko dan baik pulih luka si ibu dengan cepat tanpa melalui proses yang menyakitkan.

ini adalah set cadangan vitamin pilihan saya dan para ibu di luar sana =)

"istimewa sangat ke produk ni"
"boleh percaya ke"
"ala, telan jamu-jamu tradisonal pun boleh"


kalau nak tahu apa yang istimewanya berbanding vitamin lain, jemput baca sampai habis dulu dan anda boleh nilai sendiri.






Apa keistimewaan set berpantang Shaklee?



1. Membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka kerana adanya zink dalam set ini. Selain mempercepatkan proses penyembuhan luka, ia membantu mengurangkan rambut gugur yang lazimnya dialami oleh ibu dalam pantang.

2. Adanya alfalfa sebagai medium pelawasan semulajadi kerana ianya kaya dengan fiber. Bukan sahaja membantu pembuangan yang lebih mudah malah ianya adalah sebagai galagtague iaitu sebagai penggalak susu. Secara tidak langsung boleh membantu penghasilan susu badan yang lebih lancar.

3. Adanya Vitamin C yang berfungsi memulihkan sel-sel badan, memberikan seri pada wajah si ibu  yang pucat dan kurang berseri semasa dalam pantang.Kandungan Vitamin C memainkan peranan penting dalam penghasilan kolagen yang dikenali boleh menganjalkan kulit. menyembuh luka peranakan dengan cepat dan meningkatkan sistem imun ibu.

4. Adanya B Complex yang membantu menghindarkan stress pada ibu dalam pantang. 

5. Adanya Vitalea yang berfungsi sebagai multivitamin kepada ibu. Ibu berpantang akan rasa lebih bertenaga dalam menguruskan anak. Faham-faham sahaja lah cabaran berpantang memerlukan ibu cergas dan sihat.


ADD ON dengan

6. Dengan ESP dapat membekalkan tenaga, rasa kenyang, elakkan perut kosong seawal pagi dan tengah malam,tingkatkan kesihatan kulit untuk lebih anjal dan gebu, rambut, kuku dan otot, serta buat muka kelihatan fresh dan glowing2. kulit baby juga bertambah halus dan cerah.
Penting untuk kanak-kanak, ibu menyusukan anak dan mereka yg sedang pulih dari sakit (bersalin normal / casearen )

7. Dengan OSTEMATRIK pula dapat mengekalkan tekanan darah normal, menolong pengecutan otot dan saraf dalam masa sama, mengurangkan symptom PMS seperti kembung, kejang, bengkak air , baran dan kemurungan.


antara testimoni ibu-ibu shaklee











No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...