Wednesday 3 December 2014

Vitamin istimewa untuk pengidap gout, tidak perlu tanggung kesakitan lagi





Assalamualaikum,

ramai di kalangan warga emas yang mempunyai masalah gout. gout juga berkaitan dengan masalah keturunan, jika salah seorang ahli keluarga anda mempunyai penyakit gout. ada kemungkinan anda juga berisiko untuk mendapat penyakit yang sama. akan tetapi, penyakit ini masih boleh dielakkan dan diatasi dengan ubat-ubatan tertentu dan pengambilan makanan yang betul. 

orang yang mengidap sakit gout tidak digalakkan untuk makan makanan laut kerana boleh memudaratkan lagi tahap kesihatan mereka. kurangkan makanan yang menjadi punca kesakitan, insyaallah perlahan-lahan gout boleh di atasi.


di atas ini adalah antara bahagian-bahagian yang selalu mempunyai masalah kesakitan disebabkan gout.

Gout akan menyerang sendi-sendi kaki dengan asid sehingga menyebabkan kaki/sendi anda sakit dan tidak dapat bergerak. apa yang lebih parah, ianya boleh menjadi bengkak dan teramat sakit sehingga menyukarkan anda untuk berjalan.

jika anda pernah mengalami seperti ini, rujuklah pada doktor atau orang yang lebih mengetahui keadaan kesihatan anda. berikhtiarlah dengan apa yang anda yakin baik dan bermanfaat untuk anda.

saya alhamdulillah tiada masalah gout, tetapi pengalaman kawan yang mempunyai sakit gout , boleh tahu macam dia kena tahan sakit bila gout mula menyerang! sampaikan ada satu masa tertentu dia tidak boleh berjalan mahupun ke tempat kerja. 



hanya yang terbaik untuk anda! dapatkan vitamin shaklee anda daripada pengedar sah anda!

Konsultasi percuma, kesihatan mantap!
isma amanina (ID 1155918)
013-6423449 SMS/CALL

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...