Monday 17 November 2014

Peppermint Ginger Plus herba terbaik Kombinasi 4 herba dari Barat dan Timur




Anda pernah mengalami masalah badan banyak angin?

herba ini pasti sesuai untuk anda!

Peppermint ginger plus adalah hasil gabungan herba terbaik daripada Barat dan Timur yang melalui proses uji kaji yang sangat teliti dan teknologi sains yang terkini. Secara klinikal sangat sesuai untuk membantu melegakan atau mencegah rasa loya, gastrik, mabuk laut, sendawa dan masalah penghadaman. yang pasti dapat melegakan dan selesakan perut anda!


kenapa 4 herba ini dikatakan yang terbaik?

1. Halia merupakan herba terbaik dalam memelihara saluran penghadaman dan mempunyai ciri-ciri semulajadi yang nyaman dan dapat melegakan senak perut. Pudina pula merupakan herba yang membantu dalam menggalakkan sistem penghadaman secara sihat dengan melegakan dan menyamankan perut. Masyarakat Cina telah menggunakan halia lebih dari 2000 tahun. Halia merangsang rembesan enzim Salvia untuk pencernaan makanan. Melegakan ketidakselesaan perut dan usus, period, loya dan mual angin ketika mengandung, selepas melahirkan anak (semasa pantang). Laporan penyelidikan awal merumuskan bahawa haliaadalah berkesan dalam merawat / mencegah masalah kesakitan ketika dalam perjalanan.


2. Khasiat Pudina pula ialah Melegakan otot perut, ia mempunyai kesan penenang. Membantu dalam penghadaman, mabuk laut/darat, membantu melegakan kesakitan gastrik, pedih ulu hati dan cirit birit. Ia juga melegakan kesan2 sampingan seperti muntah dan kehilangan selera makan yang timbul daripada rawatan kimoterapi. Pudina merangsang mengeluarkan peluh, oleh itu ia menyekat demam apabila seseorang itu dijangkiti selsema. Rasa sejuk dan menyegarkan daripada pudina membantu memelihara pemikiran yang jelas dan tetap fokus.

3. POKOK ADAS  (fennal),Orang2 Eropah mengambil biji Adas selepas makan untuk menghilangkan kembung perut, melegakan sakit perut, melegakan gejala flu juga dapat membantu dalam masalah alergi pada saluran usus.

4. CEKUR MANIS (anise). Digunakan oleh orang2 Mesir purba. Ia melegakan masalah pencernaan dan gejala kesakitan haid, batuk dan kahak. Merangsang rembesan jus gastrik untuk pencernaan , menahan kulat yang menyebabkan penyakit kulit yang biasa.

saya cadangkan untuk anda yang berangin badan ambik suplement peppermint ini sebab ramai yang dah cuba menunjukkan hasil yang positif!



untuk gastrik pun boleh ye .kadang tak sempat nak makan atau terlewat akan mengaktifkan asid dalam perut. cubalah hari ini untuk hasil yang terbaik, gastik insyaallah hilang sedikit demi sedikit.


cubalah, belikan khas kepada keluarga anda yang mempunyai masalah kesihatan. mereka dapat yang terbaik, anda bahagia!

hubungi saya independent distibutor shaklee (ID 1155918)
facebook: isma amanina/kedai sihat amanina
call/sms 013-6423449




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...